Әдістемелік бөлімі бойынша өзін-өзі бағалау » Еңбек орта мектебі
Алматы облысы білім басқармасының
Еңбекшіқазақ ауданы бойынша білім бөлімінің
"Еңбек орта мектебі"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Әдістемелік бөлімі бойынша өзін-өзі бағалау
13
июль
2023

Әдістемелік бөлімі бойынша өзін-өзі бағалау

Пән  бойынша  мұғалімдердің   біліктілігін  көтеру

Пәндер

2021-2022


2022-2023

Барлық  педагог

61

59

Курстан     өткендері

                  21-   32,7%

          36-61,9%

Орыс тілі  мен     әдебиеті

1

3

Қазақ тілі мен әдебиеті

2

3

Ағылшын  тілі


1

Тарих

1

1

Математика

2

3

Информатика


1

География

2

2

Биология

1

1

Химия

3

2

Физика



Бейнелеу өнері



Технология



Музыка


1

Дене  шынықтыру

1

2

Бастауыш сынып

4

1

Алғашқы  әскери дайындық



Педагогтердің Цифрлық құзіреттілік 

61

59

Психолог


1

Құқық

1

0

БЖБ мен ТЖБ құрастыру


6

Сынып жетекшілері


1

Мектепалды  даярлық


1

Жаңа  технология     бойынша


3

Басқару менеджмент

3


          2021-2023 оқу  жылы   сұраныс  бойынша  төмендегі   пәні  мұғалімдеріннң  қысқа  мерзімді   біліктілікті    арттыру     курысынан   өткені туралы мәлімет

Ф.И.О

Пән мұғалімі

Курс  тақырыбы

Қайда, қашан өтті

1

Есенбаева А.Р.

Тарих

1. «Тиімді оқыту және бағалау»

 «Өрлеу» БАҰО АҚ, 2021ж  

2

Кагазбаев М.Ж.

Тарих

 2.«Діни экстремизм» курсы

 «Өрлеу» БАҰО АҚ, 2021ж 

3

Жанаева Б.Н.

Қазақ тілі мен әдебиеті

3. «Басқару менеджменті» 


2021 ж. КМЦПК

4

Бакиева Н.О.

Қазақ тілі мен әдебиеті өзге ұлт мектептер.

4.«Басқару менеджменті»

 2021 ж. КМЦПК

6

Кеклова Алмагул Мукамгалиевна 

Қазақ тілі мен әдебиеті

5.«Қазақ тілі» мен «Қазақ әдебиеті» пәні мұғалімдерінің  кәсіби құзіреттіліктерін  дамыту» (80 сағ)

«Өрлеу» БАҰО АҚ, 2022 ж


6.«PISA» халықаралық зерттеулері аясында  оқушылардың функционалдық  оқу сауаттылығын  арттырудағы     қазақ тілі мен әдебиеті  пәні мұғалімдерінің  кәсіби құзіреттіліктерін дамыту» (80 с) 

«Өрлеу» БАҰО АҚ,  2022 ж


7

Камыспаева Мейрамгуль Орынбековна 


География



7.Білім алушылардың     функционалды сауаттылығын арттыруға     бағытталған  педагогтардің  кәсіби     құзыреттілігін дамыту» курсы 

«Bilim Land» ЖШС ,2022ж

8.«Оқушылардың функционалдық сауаттылығы бойынша  құзіреттілікті дамыту» курсы

НЗМ ж ДББҰ  ПШО, 2022 ж.

8

 Мамедова Зина Рашидовна 

биология

9.«Білім беру мазмұнынын жаңартудың  тұжырымдамалық  амалдары     негізінде  сабақты тиімді жоспарлауды ұйымдастыру» курсы

«ДАМУ» РППЖО, 30.09. 2021 ж

9


Амантай Самғар 

 Математика 

 10.«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға бағытталған кәсіби педагогикалық құзіреттілікті дамыту» курсы

НЗМ ж ДББҰ  ПШО, 2022 ж.

11.Білім алушылардың     функционалды сауаттылығын арттыруға     бағытталған  педагогтардің  кәсіби     құзыреттілігін дамыту» курсы 

«Bilim Land» ЖШС ,2022ж

10

Жанаева Лязиза Сулейменовна

Дене шынықтыру 

12.«Дене шынықтыру  сабағын     ұйымдастырудағы  заманауи әдіс-тәсілдері»  курсы 72 с.  

«Ұлағат» ПБАО, 04.04.2022ж

11

Омурзакова Акмарал Тулеугазыевна

Бастауыш сынып 

13. «Халықаралық     зерттеулердегі ( TIMES,PIRLS қиындықтар, практикада шешу жолдары мен  тапсырма құрастыру әдістері» курсы

«Itmetodika» КБАРО, 2020ж

14.«Бастауыш мектеп пәндерінің  күрделі     тақырыптарын меңгеру» курсы   80 с.

«Өрлеу» БАҰО АҚ,     2022 ж

12

Исаева  Асия Султановна 

Тарих 

15.«Развитие аналитических и исследовательских  навыков учителей истории в условиях обновления  содержания  образования» курсы

«Өрлеу» БАҰО АҚ,     2022 ж

13

Жанарсын Мерей 

Химия 

16.«Оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруға бағытталған кәсіби педагогикалық құзіреттілікті дамыту» курсы

НЗМ ж ДББҰ  ПШО, 2022 ж.

17.«Білім беру мазмұнынын жаңартудың  тұжырымдамалық  амалдары     негізінде  сабақты тиімді жоспарлауды ұйымдастыру» курсы

«ДАМУ» РППЖО, 30.09. 2021 ж

18.«PISA» халықаралық зерттеулері аясында  оқушылардың ғылыми-жаратылыстану функционалдық   сауаттылығын  дамыту» (80 с) 

«Өрлеу» БАҰО АҚ,     2022 ж

14

Рахимбаева Жанар Ескендировна 

Бастауыш сынып 

19.«Бастауыш мектеп пәндерінің  күрделі     тақырыптарын меңгеру» курсы   80 с.

«Өрлеу» БАҰО АҚ,     2022 ж

15

Кесикбаева Жазира Ердаулетовна

Бастауыш сынып

20.«Бастауыш мектеп пәндерінің  күрделі     тақырыптарын меңгеру» курсы   80 с.

«Өрлеу» БАҰО АҚ,     2022 ж

16

Жалгасбаева     Жанар Кайсаровна 

Орыс тілі мен әдебиеті

21.«Формирование профессиональной  компетенции     учителей   русского языка и литературы  в условиях обновления  содержания     образования» курсы

КМЦПК.   Алматы қ.2022 ж

17

Мирова  Г.А. 

Орыс тілі мен әдебиеті 

22. «Урок     рус.языка и лит. В школе     фокусы  и стратегии улучшений»  120 часов

23. «PISA дегеніміз не және ол  Қазақстан мектептеріне  өажет пе?" 

ПШО  Талдыкорган 2022ж


BMDI  Алматы қ. 2022 ж

18

Куюкова М.О. 

Орыс тілі мен әдебиеті 

24. Развитие профессиональных компетенций  учителя     русского  языка  и литературы»  80 часов 

«Өрлеу» БАҰО     АҚ   Алматы қ. 17.07.2022 ж.

19

Кеклова Алмагул Мукамгалиевна 

Қазақ тілі мен әдебиеті

25.«10-11-сыныптарда «Қазақ тілі» және «Қазақ әдебиеті» Т1 пәні бойынша пед-дің базалық және     пәндік құзіреттіліктерін дамыту» 

«Өрлеу» БАҰО     АҚ   Алматы қ.23.09. 2022 ж.

20

Валиева Зарина Сабитхановна 

Бастауыш сынып 

26. «Развитие     предметных  компетенций  по предметам «Математика», «Русский язык» и «Литературное чтение» учителей начальных классов (1-4 классы) 80 ч.

 «Өрлеу» БАҰО  АҚ      Алматы қ. 12.08. 2022 ж.

21

Савельева Ольга Семеновна 

Бастауыш сынып

27. «Бағалауға арналған     тапсырмаларды  әзірлеу  және     сараптау»  80 с.

ПШО  Талдықорған қ.     10.08. 2021 ж.

22

Сабитжан Майра 

Қазақ тілі мен әдебиеті

28. «Қазақ тілі» және «Қазақ әдебиеті»   пәні     мұғалімдерінің   кәсіби құзіреттіліктерін дамыту» 80 с.

«Өрлеу» БАҰО     АҚ   Алматы қ. 12.09. 2021ж

23

Жанарсын Мерей 

Химия пәні 

29. «Химия пәні     мқғалімдерінң  кәсіби құзіреттіліктерін дамыту» 80 с.

«Өрлеу» БАҰО     АҚ   Алматы қ. 15.07. 2022ж

24

Мамедова Зина Рашидовна

Биология  пәні

30. РРазвитие предметных компетенции учителей биологии. Трудные тенмы 7-8 клссов  80 с.

«Өрлеу» БАҰО     АҚ   Алматы қ. 12.08. 2022ж

25

Тохтарбаева Марал Унербековна 

Математика пәні 

31. «Развитие     профессиональных компетенции педагогов, направление  на повышение функциональной грамотности  обучающихся» 56 с

«Bilim Land» ЖШС 2022 ж.

26

Жәлен Мусихан 

Математика пәні 

32. «10-11-сыныптар математика курсының күрделі  тақырыптарын  оқытуда     математика  мұғалімдерінің  пәндік     құзіреттіліктерін  дамыту» 80 сағ.

Өрлеу» БАҰО     АҚ   Алматы қ. 09.09. 2022ж

27

Чиркова Елена Николаевна 

Бастауыш сынып 

33. «Цифрлық     сауаттылық  негіздері және ААЖ –да жұмыс істеу  Kundelik.kz ҚР  жалпы білім     беретін  мектептерінің  мұғалімдері үшін» 72 с.

Kundelik.kz ЖШС . 31.08.2022 ж

28

Юсупова Балқашгуль

География пәні 

34.  «10-11 сыныптарда күрделі тақырыптар бойынша     география  мұғалімдерінің  пәндік     құзіреттілігін дамыту»  80 с,

«Өрлеу» БАҰО     АҚ   Алматы қ. 07.10. 2022ж

29. 

Ермекова Ардак Ермековна 

Қазақ тілі пәні 

35.«10-11-сыныптарда «Қазақ тілі» және «Қазақ әдебиеті» Т1 пәні бойынша пед-дің базалық және     пәндік құзіреттіліктерін дамыту» 

«Өрлеу» БАҰО     АҚ   Алматы қ.21.10. 2022 ж.

30

Берикбосынова Динара Ермекбаевна 

Информатика 

36. « 5-9 –сыныптардағы     информатика пәнінің     күрделі  таұырыптары бойынша  пән мұғалімддерінің 


2021-2022 оқу  жылында  - 16   педагог    21 маман   білім жетілдіру  курсынан  өтті.   Курстан  өткен  мұғалімдердің   есеп  беруі  ұйымдастырылған. Оқу жылының басында  БжҒМ тарапынан  ұйымдастырылған Педагогтердің Цифрлық құзіреттілік курсынан барлық 61  педагог 100%  онлаин қатысып, сертификат алды.

      Мұғалімдердің  өзіндік   білім  көтеру  жоспарлары  бар, материалдары  жинақталып,   портфолио  жасалған.    











Курстан өткен мүғалімдер туралы есеп



Тұжырымдамалар   мен ұсыныстар:


  • Бірінші және жоғары санатты мамандарды көбейту бойынша тенденцияны сақтап қалу.
  • Әртүрлі (базалық) деңгейдегі жаңа курстар тыңдаушыларының санын көбейту.


  • Кадрларды  іріктеу   және  орналастыру


  • 2021-2022 оқу жылында кеткендер саны -  2                        2021-2022 оқу жылында келгендер  саны  – 7


  • 2022-2023 оқу жылында кеткендер саны -  2                         2022-2023 оқу жылында келгендер  саны  – 6


  • Кадрларды  іріктеу  және   орналастыруда ауыл мектебі болғандықтан   кадр тапшылығы бар. Оны жүзеге асыру үшін  ЖОО байланыс орнатып, қажет мамандық бойынша  АББ  сұраныс   жіберіліп отырады.  2022-2023оқу жылында  орыс сыныптары бойынша –математика, орыс тілі мен әдебиеті пәні, ағылшын тілі пәні, физика пәні  мұғалімі қажет. 
  • Қызметтік  марапаттаулар. Мұғалімдерді моральдық  және   материалдық  ынталандыру  іс-шаралары   бойынша  мұғалімдерді  алғыс   хаттармен,   аудандық  білім бөлімінің   мақтау қағазымен  марапатталды.

Оқу  жылы

Республикалық

Облыстық

Министрлік

Аудандық

ҚР  білім  беру     ісінің  Құрметті  қызметкері

1

2021-2022

1

3

-

16

-

2

2022-2023

2

2

-

12

-

Жас  маман

Оқу жылы

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Жас  маман

3

6

11

                                   Оның  ішінде   жас  маман  ретінде жаңадан  қабылданған

Оқу жылы

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Жас  маман

2

0

2

Жас  маманмен   жұмыс.  Мектепте  «Жас   маман»  мектебі  құрылған.   Жас мамандардың  өзіндік  жұмыс   жоспарлары  бар.  Бекітілген   тәлімгерлер  жас  мамандарға   әдістемелік  көмек  көрсетіп   отырады.  Мектепішілік  жас   мамандармен  тәлімгерлер  арасындағы   қарым-қатынасты  нығайту  мақсатында   дөңгелек   үстел,  іскерлік   ойындар,  семинарлар  жоспарланып,   тоқсан  сайын  өткізіліп   отырады. 

 Мектеп   бойынша  жас мамандарға    “Жалпыға   бурдей  білім беру”  заңымен таныстырылды  және  “ Күнтізбелік  жазу  үлгісі,   сабақ  жоспарыларын жасау және сабақ түрлері”, “Сын тұрғысынан   ойлау  қабілетін  дамыту   технологиясы”, “Сабақта үлгерімі төмен оқушыларымен  жұмыс   жасау  әдістері”,   “Сабақта дарынды балаларымен жұмыс жасау әдісі”, “ Сабақ түрлері және типтері”   тақырыптарында  отырыстар, дөңгелек  үстел , «Білім берудің жаңа технологияларын тиімді пайдалану», «Оқу процесін ұйымдастыруда қолданылатын педагогикалық тәсілдер, әдістемелер, технологиялар» атты семинарлар ұйымдастырылып отырылады.   Қантар айында жас маман ұстаздар бірінші жарты жылдықта істеген   жұмыстары   бойынша  есептер беріліп,  және тәлімгер   ұстаздар  арасында “Жас мамандарды  бағалау”  мониторингі   жүргізіледі.   Бұл  мониторинг  бойынша   ұстаздың қасиеттері: дербестілігі,   орындаушылығы, еңбекқорлығы,   жауапкершілігі,   шығармашылығы,  ұқыптылығы  және   тәртіптілігі  бағаланды.  Сәуір айында “Жас маман»  апталығы   өткізіліп, жас мамандар үлгі   сабақтар  беріп,  өз іс – тәжірбиесімен бөлісіп отырады.   «Үздік жас маман»  байқауы өткізіліп,   және   барлық  ұйымдастырылатын  байқаулар, сайыстар іс-шараларға қатырыстырылып отырылады.    Әр жас маман өз жұмысында кездескен проблемаларымен   бөлісті  және сол проблемаларды шешу жолдары айтылып  және  істелген   жұмыстары  туралы  есеп   берді.  Қорыта  айтқанда жыл   сайын  жас мамандар, тәлімгер ұстаздар  тығыз байланыста жұмыс істейді.  

Еңбек  тәртібі – мектеп  қызметкерлерінің  ішкі   тәртібі  педагогикалық  кеңесте   қаралып,  үнемі  сақталып   отырады.  

Жоғары базалық  білімдері  жоқ   мұғалімдер  саны

Оқу жылы

2020-2021

2021-2022

2022-2023

Мұғалімдер

3

3

4







Педагогикалық  тәжірибені   жалпылау  жұмысы  бойынша   педагогикалық  кадрлардың  шеберлігін   арттыруға  бағдарланған  шығармашылық   тобы  құрылған.  Жетекшісі   ретінде  педагог зерттеуші физика  пәнінің  мұғалімі    Тохтарбаева Марал Унербековна  бекітілді. Топ   құрылған  белгілі  жоспар   бойынша  жұмыс  жасайды. Тәжірибелі  мұғалімдер Ашкеева А.К., Кеклова А.М., Сабитжан М., Чиркова Е.Н , Валиева З.С.  мастер -класс, коучинг, үлгі сабақтар, дөңгелек үстел, семинарлар  өткізіп   тәжірибелерімен   бөліседі.  

            Әдістемелік  апталықтар   өткізіліп  тұрады.  Баспа   беттеріне  «Білім  шапағаты»,   «Фараби шәкірті», Алматы облысы әдістемелік кабинттің  ұйымдастыруымен шығарылған  жылдағы     жинақ ,   «Атамекен»,  «Еңбекшіқазақ» газет –журналдарға, ғаламтор  арқылы   пән  мұғалімдерінің  мақалалары   басылып  шығып  тұрады.


Мұғалімдердің іс-тәжірибесін бөлісу 

Семинар тақырыбы 

мектепішілік

аудандық

Облыстық 

Республикалық 

Халықаралық

Аудандық директорлар мен оқу ісі орынбасарларына арналған семинар 


«Мектепке арналған PISA» зерттеуінің      мақсаты  мен маңыздылығы»  

-



Физика пән мұғалімдеріне арналған семинар


.«Физика пәнінен сапалы білім беруде модельдеу әдісінің тиімділігі




Физика пән мұғалімдеріне арналған семинар

«Орта білім беру мазмұнын жаңарту аясында ғылыми-жаратылыстану пәндерін оқытудың тиімді жолдары»





Физика пән мұғалімдеріне арналған семинар


«Физика пәнінен сапалы білім беруде құблыстарға модель құрастырудың тиімділігі»




Физика пән мұғалімдеріне арналған семинар

«Оқушылардың функционалдық сауаттылықтылығын қалыптастыруға бағытталған тапсырмалар құрастыру»

«Күрделігі жоғары есептерді шығару әдістемесі»




Жас мамандарға арналған әдістемелік семинар

.БЖБ және ТЖБ тапсырмаларын құрастыру алгоритімі





 Облыстық ЖМЦ пәнінің мұғалімдеріне арналған семинар 


ЖМЦ пәндерінде терминдермен шамаларды ағылшын тілінде оқыту»




Қазақ тілі пән мұғалімдеріне арналған әдістемелік семинар

Оқылым стратегияларын қолдану арқылы оқу сауаттылығын арттырудың жолда






Қазақ тілі пән мұғалімдеріне арналған әдістемелік семинар

Қазақ тілін оқытуда қиындық тудыратын оқу мақсаттары





Қазақ тілі пән мұғалімдеріне арналған әдістемелік семинар


Эссе жазуға үйретудің әдістемесі




 Қазақ тілі пән мұғалімдеріне арналған әдістемелік семинар 


«Қазақ тілін оқытуда тиімді әдіс-тәсілдер»

-



Тарих  пәні мұғалімдеріне арналған республикалық , облыстық вебинар

«Тарих сабағында  веб –квест технологиясын  қолдану тиімділігі»


«Тарих сабағында  веб –квест технологиясын  қолдану тиімділігі»

  «Тарих сабағында     веб –квест технологиясын     қолдану тиімділігі»


Жас мамандарға арналған әдістемелік семинар 

«Қысқа мерзімді жоспарлаудың үлгісі»


-



Жас мамандарға арналған әдістемелік семинар

«Ақпараттық коммукациялық техноологиялардың білім беру үдерісіндегі маңызы»





Бастауыш сынып  мұғалімдеріне арналған семинар


«Мәтіндік есептерді графикалық әдіспен шешу жолдары»




Облыстық математика пән мұғалімдеріне арналған семинар

Геометриялық Pisa тапсырмаларын сабақ үдерісінде пайдалану»





Аудандық математика  пән мұғалімдеріне арналған семинар



«Қалыптастырушы бағалау тапсырмаларын сабақ үрдісінде қолдану»



Аудандық математика  пән мұғалімдеріне арналған семинар

Оқушылардың тез есептеудағдыларын дамытуда     «Алгоритм»әдісінің тиімділігі неде?





Бастауыш сынып  мұғалімдеріне арналған семинар


«Мәтіндік есептерді графикалық әдіспен шешу жолдары»




Бастауыш сынып  мұғалімдеріне арналған семинар

Тарих дүниетанудан басталады





Орыс тілі пән мұғалімдеріне арналған семинар

. «Разработка заданий в соответствии с целями обучения»





Жаратылыстану пән мұғалімдеріне аоналған семинар


«Әр георгаф-өлкетанушы»







Мұғалім  шығармашылығының деңгейлік көрсеткіші  


Көрсеткіш

2020-2021

2021-2022

2022-2023

1

Жыл бойы әдістемелік құралдар, оқу бағдарламаларын әзірлеу 


2

3

2

Ғылыми-әдістемелік республикалық журналдардағы жарияланым 

4

6

8

3



Педагогтердің ғылыми-практикалық конференцияларға, қатысуы(конференция жинағындағы жарияланым)

1

4

7


Тұжырымдар мен ұсыныстар:

  • Әдістемелік  жұмыс   шеңберінде  нәтижені  болжау,   мониторинг жүргізу, тәуекелдер мен оң сәттерді есептей білу қажет .
  • Әдістемелік  міндеттерді   жүзеге асыру барысында келесі мәселелер анықталды:
  • өзара сабаққа қатысу жұмыстарының деңгейі төмен
  • басылым жұмысы ғана ұсынылған
  • оқушылардың  ғылыми- зерттеу жұмысын ұйымдастыру  бойынша   мұғалімдердің жеткіліксіз   құзіреттілігі;
  • мұғалімдердің инновациялық  режимде, эксперимент режимінде жұмыс істеуге дайындығын зерттеудің   нақты  көрінісі жоқ;
  • Құзіретті  педагогика аясында  заманауи сабақты жобалай білуді үйрену;
  • Өздігінен  талдау   және өзін-өзі бағалау арқылы сабақ мониторингы әдістерін меңгеру;
  • Оқудың барлық  сатылары оқушыларының оқу  уәждемесін арттыру бойынша педагог қызметін жетілдіру.


Оқу-  әдістемелік   жұмысы

            Мектеп  «Оқу – тәрбие   үдерісіне  заманауи  әдістемелер   мен  технологияларды  енгізу арқылы   білім  сапасын  жақсарту, оқушылардың   фукционалдық   сауаттылығын, шығармашылық әлеуетін дамыту, ұлттық  идеясы   жоғары  тұлға  қалыптастыру»мақсатын  негізге   ала  отырып  жұмыс   жасайды.  Мектепте  оқу-әдістемелік  құжаттары,   яғни  мемлекеттік  жалпы   білім  беру  стандарты   (ЖМБС),  типтік  және   жұмыс  оқу  жоспарлары   және  бағдарламалары  толық   жинақталған.

            Типтік  және   жұмыс  жоспарларының,  оқу   бағдарламаларының  мазмұны,  оқушылардың   оқу  жүктемесінің  көлемі   білім  стандартына  сәйкес.   Мұғалімдердің  күнтізбелік  жоспарлары   толтырылған,  мектеп  әкімшілігімен   бекітілген,  пән  бағдарламаларына  сәйкес.   Сабақ  жоспарлары  толық.   

            Мектепте  әдістемелік   қызметті  ұйымдастыру  мақсатында   әдістемелік  кеңес құрылған,  әдістемелік   кеңесті  құру  туралы    мектеп  әкімшілігінің  бұйрығы   бар.  Мектептің  әдістемелік   проблемасы  «Педагогтардың үздіксіз білім алуын дамыта отырып, мұғалім-оқушы серіктестігін  жаһандық   құзыреттілік  негізінде  зерделеу арқылы білім алушылардың алған  білімдерін   өмірде  қолдана білу дағдысын  білім мазмұны   мен бағалау  негізінде қалыптастыру». Мектептегі   барлық  әдістемелік  жұмыс   жүйесі  әдістемелік  кеңестің   басқаруымен  жүреді.  (жетекшісі –   Б.Н.Жанаева – директордың   әдістемелік  оқу  ісі   жөніндегі  орынбасары). Әдістемелік  кеңестің   жұмыс  жоспары  құрылған, 5 отырыс  жоспарланған, хаттамалары  түгел.    Әдістемелік  кеңес  құрамына   8  пән  бірлестігі   кіреді.

            Оқу  жоспарларындағы  әрбір   пән  бойынша  оқу   сабақтарының  көлемі  толық   орындалды.  Пәндердің  оқытылуын   тексеру  мектеп  жоспарының   басқару  мен  басшылық   бөліміне  енгізілген.  Тексеру   қорытындылары  ДЖО-да  қаралып   отырады.

            Мектепте  қазіргі   заманғы   педагогикалық  технологияларды  және   оқытудың    жаңа  әдістерін,   оқушылардың  танымдық  ынтасын   белсендіру  тәсілдерін  енгізу   мақсатында  шығармашылық  топ   жұмыс  жасайды.  Шығармашылық   топ  құрамына   педагог зерттеуші  және педагог сарапшы    мұғалімдер   кіреді.  Мектеп  мұғалімдерінің  100 пайызы   инновациялық  технология  элементтерін   сабақта  жүйелі  қолданады.   Әдістемелік  онкүндіктерінде  пән   мұғалімдері  жаңа  технология   бойынша  тәжірибе  алмасады.

            Оқу  тәрбие   жұмысының  нәтижесі  бойынша   мониторинг  жасалып,  әр   тоқсан  сайын  педагогикалық   кеңесте  қаралып,  шешім шығарылады. Соңғы  бес   жыл  көлемінде  білім   сапасы  58-64 пайызды  құрайды.

                        Pisa халықаралық зерттеуларге   дайындық  педагогикалық   кеңесте қаралды. Жыл басында оқушылардың тізімі бекітілді.  2020-2021 ерекше үлгідегі аттестат –5, , 2021-2022 оқу жылында ерекше үлгідегі аттестат  -2, «Алтын белгі»  аттестат -2, 2022-2023 оқу жылына  ерекше үлгідегі аттестат-7;

            Қорытынды   бақылау   жұмыстары   мен  мемлекеттік   емтихан  жұмыстары  жинақталып   сақталған,  хаттамалар  түгел,   нормаға  сәйкес.

2021-2022 оқу жылында «Білім беру мен тәрбие үрдісіне инновациялық қызметті енгізу арқылы білім сапасын арттыру, оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту нәтижесінде рухани-адамгершілікке тәрбиелеу» тақырыбында нәтижеге бағытталған әдістемелік жұмыс ұйымдастырылды.   Әдістемелік  жұмыс бекітілген жылдық жоспар негізінде жүзеге асырылды. 

Табысты  оқытудың биік шыңына жету үшін білім  беру мен тәрбие үрдісіне инновациялық қызметті енгізу арқылы   оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытып, рухани-адамгершілік тәрбие беру мектеп алға мақсат етіп қойды.

Мұғалімдердің оқыту барысында туындаған қажеттіліктерін ескере отырып, мектептің жылдық даму жоспарына семинарлар, коучингтер, тәжірибе алмасу отырыстар енгізілді. Мектепішілік шығармашылық тобы әдістемелік тақырып бойынша жыл бойы  9 семинар,  10 коучинг,     ай  сайын тәжірибе алмасу алаңы өткізілді. 

  Оқыту барысында тиімді әдіс-тәсілдерін пайдалана отырып, оқушылардың білім сапасын арттыру мақсатында.«Оқытуда оқушылардың қызығушылығын арттыруда қолданатын жаңа әдіс-тәсілдер» атты коучинг, деңгейлік курстан өткен мұғалімдер тақырып бойынша шеберлік сабақтар көрсетті.  Мұғалімдер коучингтен, шебер сабақтардан  үйренген әдіс-тәсілдерін өз сабақтарында пайдалана білді. Өткізілген сабақтар барысында оқушылардың тақырыпты сыни тұрғыдан талдау қабілеттерінің әлсіздігі көрініс тапты. Бірақ дарынды және талантты оқушыларды оқытуға сабақ барысында көп мүмкіндік бар екендігі байқалды.  

Әдістемелік жұмыс жүйесі бойынша қыркүйек  айында мектеп  бойынша    сабақ, факультатив, үйірме сабақтарының    кестелері жасалып, сынып   журналдарында  толтырылды.  

            Мұғалімдердің кәсіби білімі жетілідіруде  қыркүйек айында  Енбекшіқазақ  аудандық білім бөліміне мектеп мұғалімдері тарапынан 3 айлық курс және қысқа мерзімді курстан өту бойынша сұраныстар жасалды


Мектептің   әдістемелік  бірлестігінің жұмысы

Әдістемелік     бірлестіктің  аты

Әдістемелік  мақсаты

ТАӘ

Еңбек өтілі

  1

«Елтану»     география, биология, химия пән бірлестігі  

Жаңа оқыту технология элементтерін қолдану арқылы оқушылардың функцияналдық сауаттылыңын қалыптастыру 

Мамедова З.Р.

2

  2

  Орыс тілі мен әдебиет пәнінің бірлестігі



Повышение педагогического мастерства учителей русского языка и литературы в процессе обсуждения актуальных проблем преподавания с переходом на новые государственные стандарты

Жалгасбаева Ж.К.

10

  3

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің бірлестігі



Қаза тілі мен әдебиет сабағында жаңа технология элементтерін пайдалана отырып білім сапасын арттыру , білім, білік дағдыларын дамыту , оқушының сауаттылығын арттырып , жеке тұлғаны қалыптастыру


Абыханова А.И..

25

  4


Қоғамдық пәндер   бірлестігі ( тарих, өзін-өзі тану)


Жаңа оқытудың технологиясын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың функцияналдық сауаттылығын арттыру

Исаева А.С.

7

   5

« Бүлдіршін »  бастауыш     сыныптарының  бірлестігі

Ұстаздың кәсіптік шеберлігін арттыру бағытында үздіксіз жұмыс жүргізе отырып, оқушыларға терең де тиянақты білім беру.

Валиева З.С.

11

  6

« Әдеп және сымбат »  дене шынықтыру, көркем енбек, музыка, АӘД бірлестігі

«Оқытудың жаңа әдіс тәсілдерін пайдалана отырып, оқушының шығармашылық қабілетін дамыту»

Рузиева Г.Г.

8

  7

Ағылшын тілі пәнінің бірлестігі


Ұстаздың кәсіптік шеберлігін арттыру бағытында үздіксіз жұмыс жүргізе отырып , оқушыларға тереңде тиянақты білім беру.


Савельева С.С.

7

  8

«  Пифагор »     математика және физика , информатика     бірлестігі

Білім беру үрдісінде 7 модульді қолдана отырып , оқу үрдісін ізгілендіру


Берикбосынова Д.Е.

8




   №

ТАӘ

Әдістемелік  бірлестік     аты

Туған  жылы

Базалық  білімі

Пед.

Өтілі

Осы мектепте


Мамедова Зина Рашидовна 

«Елтану»  география, биология, химия пән бірлестігі  

13.04.1997


Жоғары

2

2




Жалгасбаева ЖанарКайсаровна 

  Орыс тілі мен әдебиет пәнінің бірлестігі



08.06.1972

Жоғары

15

10


Абыханова Алия Иминжановна  

Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің бірлестігі



30.11.1979ж


Жоғары

23

23



Исаева Асия Султановна 

Қоғамдық пәндер   бірлестігі ( тарих, өзін-өзі тану

29.09.1992 

Жоғары

8

4




Валиева Зарина Сабитхановна

« Бүлдіршін »  бастауыш     сыныптарының  бірлестігі

23.01.1986

жоғары

12

7



Рузиева Гульвира Гапаевна 

« Әдеп және сымбат »  дене шынықтыру, көркем енбек, музыка, АӘД бірлестігі

 31.10.1990

Жоғары

5

5


Савельева Светлана Сергеевна 

Ағылшын тілі пәнінің бірлестігі


26.08.1984


Жоғары

7

7


Берикбосынова Динара Ермекбаевна 

«  Пифагор »     математика және физика , информатика     бірлестігі

15.01.1985


Жоғары

9

9



1.«Пифагор»-физика, математика, информатика пәндері мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі

         Әдістемелік бірлестігінің мақсаты: Білім беру үрдісінде 7 модульді қолдана отырып,  оқу үрдісін ізгілендіру.  

Биылғы оқу жылында әдістеме бірлестігінде 9мұғалім еңбек етеді.  

  • Педогог –сарапшы -2 мұғалім,
  • Бірінші санатты -1 мұғалім
  • Педагог –модератор -3 мұғалім
  • Жалпы санатты -1 мұғалім  жұмыс істейді. 

2.«Елтану » биология, химия, география пәндері   мұғалімдерінің  әдістемелік бірлестігі. 

Әдістемелік бірлестігінің мақсаты: «Жаңа оқыту технология элементтерін қолдану арқылы оқушылардың функцияналдық сауаттылыңын қалыптастыру». 

Биылғы оқу жылында әдістеме бірлестігінде жоғары білімді 6 мұғалім еңбек етеді. 

Кәсіби деңгейі: 

  • Педогог –сарапшы -1 мұғалім,(география)
  • Педогог зерттеуші  -1 мұғалім (химия)
  • Педагог-модератор -2  мұғалім (география, биология)
  • Педагог санатты -2 мұғалім  жұмыс істейді (химия, биология)


3.«Әдеп және сымбат»  дене шынықтыру,көркем еңбек,музыка АӘД пәндері  мұғалімдерінің әдістемелік  бірлестігі.

Әдістемелік бірлестігінің мақсаты: «Салауатты  өмір салтын қалыптастыра отырып, оқушылардың денсаулығын нығайту, спортқа деген қызығушылығын арттыру»

  • Әдістеме бірлестігі құрамында  жоғары білімді 11 мұғалім бар.
  • Педагог- сарапшы -1 мұғалім (АӘТД) 
  • Педагог-модератор– 4 мұғалім.
  • Екінші санатты-1 мұғалім
  • Педагог -санатты– 5 мұғалім.

4.« Бүлдіршін»   бастауыш сыныптары мұғалімдерінің  бірлестігі

Бастауыш әдістемелік бірлестігінің тақырыбы: 

«Оқытудың жаңа педагогикалық инновациялық технологиясын қолданып, мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін жетілдіре отырып, жан-жақты дамыған мәдениетті, саналы, таңдаулы, бағдарлы білімді игерген жеке тұлғаны қалыптастыру».

Мақсаты:ұстаздың кәсіптік шеберлігін арттыру бағытында үздіксіз жұмыс жүргізе отырып, оқушыларға терең де тиянақты білім беру.

Міндеттері:  

      -  Педогогикалық ұжымды бір мақсаттылыққа ұйымдастыру, бағыттау;

      -  Оқу үрдісінде жаңа технологияларды зерттеп, қолдану;

      -  Ғылымға, ізденіске бейімді ұстаздардың шығармашылықпен  айналысуына  жағдай туғызу.

Әдістеме бірлестігінде барлығы 10 мұғалім, 2 мектепалды даярлық топ тәрбиешілері еңбек етеді. 

Оның ішінде жоғары білімдісі –8 мұғалім

Орта арнаулы білімдісі – 2 мұғалім

  • Педагог-зерттеуші-   1 мұғалім
  • Педогог-сарапшы – 7 мұғалім. 
  • Педогог-модератор -3 мұғалім
  • Педагог санатты -1 мұғалім 

мектепалды даярлық топ тәрбиешілері-2

Оның ішінде жоғары білімдісі –1

Орта арнаулы білімдісі-1


5.   Қазақ тілі мен әдебиеті пәндерінің  әдістеме бірлестігі.

Әдістемелік бірлестігінің мақсаты: қазақ тілі мен әдебиет сабағында жаңа технология элементтерін пайдалана отырып білім сапасын арттыру, білім, білік дағдыларын дамыту, оқушының сауаттылығын арттырып, жеке тұлғаны қалыптастыру.

«Атамұра» әдістемелік  пән бірлестігінде 6 мұғалім жұмыс істейді.

  • Педогог-зерттеуші   – 1 мұғалім. 
  • Педагог-сарапшы  - 3 мұғалім.
  • Бірінші сангатты  - 1 мұғалім.
  • Педогог-санатты – 1 мұғалім.

6.  Қоғамдық пәндер  (тарих   құқық, өзін-өзі тану) пәндері әдістемелік  бірлестігі

Әдістемелік бірлестігінің мақсаты: Жаңа оқытудың технологиясын элементтерін қолдану арқылы оқушылардың функцияналдық сауаттылығын арттыру

Тарих  құқық,   және дінтану пәнінің бірлестігінде    7 мұғалім жұмыс істейді.

  • Педогог-зерттеуші – 2 мұғалім. 
  • Педогог-модератор- 3 мұғалім
  • Педагог  санатты- 2 мұғалім 
  • 2- мұғалім жалпы санатты 


7.  Ағылшын тілі пәнінің бірлестігі

Әдістемелік бірлестігінің мақсаты: Ұстаздың кәсіптік шеберлігін арттыру бағытында үздіксіз жұмыс жүргізе отырып , оқушыларға тереңде тиянақты білім беру.

Ағылшын тілі пәнінің  бірлестігінде 4 мұғалім жұмыс істейді.

Педогог-сарапшы – 2 мұғалім. 

  • Педогог-модератор – 2 мұғалім.


  • 8.  Методическое объединение русского языка и литературы

Орыс тілі пәнінің   бірлестігінде 5 мұғалім жұмыс істейді.

  • Педогог-эксперт– 3 мұғалім. 
  • Педогог-  б\к -2 мұғалім




2.Дарынды оқушылармен жұмыс

Жас өркеннің бойындағы табиғат берген ерекше қабілетті дарындылықты тани білу ерекше қиын іс. Алайда,әр баланың жеке қабілетін анықтап,оны сол бағытта жетелеу ұстаз парызы.

  Дарынды деп көпшіліктен ерекшеленіп тұратын балаларды айтамыз.Өмір сүретін ортасы мен берілетін тәрбиеосы ерекшелікті орап әрі дамыту немесе қабілеттерін ілгері дамыту,шығармашылықпен шұғылдануға баулу   ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыру.Біздің мектептің де ағымдағы жылы оқу-тәрбие жоспарында іс-шаралар жүргізілуде.

 2021-2022 оқу жылының басында дарынды оқушыларды анықтап, оқушылардың қабілеті мен талабына сай жүргізілетін жұмыс жоспарлары құрылып бекітілді. Қараша  айында    5-6 сыныптарға арналған  «Алтын сақа»  олимпиадасы, 5-6 –сыныптарға арналған республикалық олимпиаданың аудандық кезеңі  өткізілід. Бұл  олимпиадаларға  130 оқушы қатысты.  Қазақ тілі орыс сыныптарынан 5 б-сынып оқушысы Абдрахманова Халинура  ІІІ  орын иеленеп, дипломмен марапатталды. 

2021-2022 оқу жылындағы мектебіміз түрлі аудандық, облыстық іс-шараларға қатысып белсенділік таныттты. Атап айтсақ,  мектебіміздің намысын қорғаған 11 А» сыныбының оқушысы  Даутов Ильдияр  Президенттік олимпиаданың екінші облыстық  кезеңінде ІІ орын алыпғ 1 маусым күні аудан әкімінің  «Дарындылар шеруі-2022 » шарасында дипломмен, ал жетекшісі    математика пәні мұғалімі –Бақытбек Талғат  Алғыс хатпен марапатталды.  Мектебіміздің   22 оқушысы Халықаралық «Кеңгуру» олимпиадасы математика пәнінен  халықаралық олимпиадаға қатысып ғ оны 10 жүлделі  орындарға ие болды. Жетекшілері  Амантай Самғар, Чиркова Е.Н., Савельева О.С.. 11А сынып оқушысы Нұржан Айдана  аудандық «Дарын» ғылыми  жобаға қатысып, І орынды иеленді. Облыстық  байқауға  жолдама алды. Аудандық пәндік олимпиадаларға  10 оқушы қатысып,  9 «б» -сынып оқушысы  Сауданбек Малика  химия пәнінен ІІ орын, Баймухамет Салима  биология пәнінен ІІІ орын, 11 «А»-сынып оқушысы  Даутов Ильдияр  математика пәнінен ІІІ орын алып, дипломмен марапатталды. 

2022-2023 оқу жылында   аудандық кесте бойынша     олимпиада, байқауларға оқушылар қатыстырылады. «Алтын сақа»  математикалық олимпиаданың 1 -кезеңіне  14 оқушы , 2 кезеңіне  -3 оқушы қатысты.  «Айқанат» ауыл балаларына арналған  олимпиаданың 1 кезеңіне  72   оқушы қатысты.  Аудандық  «Дарын» ғылыми жобаға 8 «ә» -сынып оқушысы  Нұрдәулет Баура  қатысып, 1 орын иеленді.  «Менің Шағын Отаным» байқауына  10-сыныптың екі оқушысы Баймухамет Салима мен Валиева Карина қатысып,  Валиева Карина  1 орын иеленіп, облыстық кезеңіне өтті.  Аудандық «Жыл оқушысы» байқауына  3 категория бойынша 3 оқушы қатысты. 6-7- сынып бойынша -Исраилова Азиза (7б), 8-9-сынып бойынша Омархан Аяжан (9 а) , 10-11-сынып бойынша  Баймухамет Салима .( 10б)  қатысты. 1 орын иеленген Омархан Аяжан   облыстық  кезеңге   шықты. 












Қорытынды: 2022-2023 оқу жылындағы мектеп оқушыларының үлгерім қорытындысын талдау, оқушылардың үлгерім деңгейі мен білім сапасының деңгейі рұқсат етілген және оңтайлы деңгейге сәйкес келеді деген қорытынды жасауға мүмкіндік берді.

Үлгерімді арттыру критериалды-бағдарлы бағалау жүйесіне оқушыларға жеке көзқарасты табысты жүзеге асырумен қамтамасыз етілді.

Жеке тәсілді іске асыру екі бағыт бойынша жүзеге асырылды:

- мотивациясы төмен оқушылармен жұмыс (жеке түзету сабақтары);

- дарынды оқушыларды пәндік олимпиадаларға, интеллектуалды конкурстарға дайындау бойынша жұмыс  жүргізілді.

Үлгермеушіліктің алдын алу мақсатында барлық пән мұғалімдеріне жүйеде үлгерімі төмен оқушылармен білімдегі олқылықты толтыру бойынша жеке жұмыс жүргізіліп отырды. Барлық пән мұғалімдері мен сынып жетекшілері, педагогтер  тоқсан қорытындысы бойынша бір "төрттігі", бір "үштігі" бар оқушыларға ерекше назар аударылды, осындай жағдайды жою үшін шаралар қолданды. Сабақты жоспарлау кезінде оқушылармен жеке жұмыс жүйесін ойластыру, білімдерінде, білімдерінде пайда болған кемшіліктерді дер кезінде анықтау және олқылықтарды уақтылы жоюды ұйымдастыру, сабақта табысқа жету жағдайын жасауға ұмтылды.

Ұсынымдар:

1. Сынып жетекшілер, педагогтер оқушылардың білімін бақылауды ұйымдастыру бойынша жұмысты күшейту, пән мұғалімдерімен тығыз жұмыс істеу.

2. Оқушылардың біліміндегі жетістіктері мен кемшіліктері туралы ата-аналарды уақытылы хабардар ету.

3. Мектеп мұғалімдеріне оқыту сапасын және оқушылардың оқу деңгейін арттыру бойынша жұмысты жандандыру қажет. Оқыту сапасын арттыру мақсатында оқушылардың түрлі қателерін алдын алу бойынша әдістемелік жұмысты сауатты құру, қателерді алдын алу бойынша тұрақты тренинг өткізу, логикалық ойлауды дамытуға ықпал ететін оқыту тәсілдерін практикаға енгізуді жалғастыру, мемлекеттік бағдарламада көзделген курстың негізгі тақырыптарын мақсатты түрде қайталауға ерекше назар аудару.

4. Сынып жетекшілер, пән мұғалімдері  әр тоқсан аяқталғаннан кейін оқушылардың үлгеріміне алдын ала талдау жүргізсін.

5. Мұғалімдер мен  мектеп   әкімшілігі мотивациясы төмен оқушылармен жұмысты ерекше бақылауға алсын.